LOSE THE CONTROL

Du kommer aldrig få dom svar du vill ha, vad vore livet utan lite smärta? ibland behöver man tappa kontrollen för att våga sig ut i världen.Ibland behöver man lämna det som betyder mest för att vem som följer efter. Är någonting menat sker det, jag tror inte att man kämpar tills man spyr för att få det man vill ha. Jag tror på att bara vara sig själv och behandla andra som man själv vill behandlad. Det finns inga vettiga förklaringar till varför man känner som man gör. Vissa kan älska mer än andra, andra kan hata mer. Jag är någonstans där emellan. Jag har svårt för att känna mycket men när jag väl känner något är det mäktigare känslor än någon annans. Det finns så många frågor men så få svar. Därför är det viktigaste att alltid lita på sig själv.Hur ska du annars kunna älska någon annan om du inte älskar dig själv? du är perfekt som du är, det krävs bara rätt person för att inse det. 
 
 
 
 

Kommentarer
MR? säger:

så vacker :)

2013-08-23 | 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback