NEVER LOOK BACK

Tankarna har tagit mig till en annan plats, när man oftast känner sig på botten letar man efter någonting som får en att längta så man tappar bort den där ensamma känslan. En del av mig vill tatuera in " Never look back,if it´s not place you plan to visit" eftersom allt som hänt mig kunnat krossat mig i tusen bitar. men i dagens läge har jag mycket och det uppsakttar jag mer än ni kan ana. Jag vill skapa mening med livet. Jag vill se andra må bra. Jag vill vara den jag en dag hoppas på att själv få träffa. jag vill vara oförglömlig, inte perfekt för det är alla på sina sätt och vis men det finns inget sätt att vara perfekt för alla. Det är bara värdelös försök och slöeri på tid, det finns ingen som kan göra alla nöjda. Därför är det viktigast att tänka på hur man mår bäst med sig själv ibland. Det finns ingen mening med att brya ner sig själv när alla andra redan försöker göra det. Ni är fina som ni är, låt ingen förstöra det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback