Aldrig "för mycket"

 
 
Jag tror aldrig vi kan säga till någon att vi bryr oss om dom, för mycket. Inte heller att man älskar någon, för mycket. Eller tycker om någon, eller gillar att vara med någon. För vem vill inte höra det? Vem vill inte vara den personen som får ta emot såna ord? 

Ibland glömmer jag nog att säga till nära och kära hur mycket jag uppskattar dom och hur mycket jag tycker om att dom är i mitt liv. Men förr eller senare slår det alltid mig, att säga det. Att jag tycker om de personer i mitt liv som får det värt att leva. Och som jag mår bra av och aldrig kan få nog av eller sluta älska som man kan göra med sin pojkvän. För ens familj är ens liv och det växer sig starkare i en för varje dag som går. En pojkvän kan man använda ett par månader över att komma över, men ens familj övervägar man inte ens att lämna.

Det fina med livet är ens familj och äkta vänner. För det är i slutändan det ända som kommer vara där för dig, när du inte länger orkar eller pallar andas. Jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback